Klacht: Mini Auto verstappen

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jumbo stond bij mij bekend als een familiebedrijf die op kwaliteit de beste supermarkt wil worden. Echter daar ben ik erg teleurgesteld over. U stimuleert uw klanten om te sparen voor een miniauto van verstappen. Ik ben alleen en heb veel moeite om rond te komen en een volle kaart is wel €.300,00. Dit was voor mij een grote opgaaf en was blij dat het mij,bijna op het laatste moment gelukt is. Echter helaas auto’s zijn op. Dit vind ik voor een bedrijf als Jumbo stijlloos. Als je mensen vraagt om eerst voor 300honderd te besteden
dan sta j er ook voor om ook een miniauto te leveren. Nu rest alleen teleurstelling en een maand een grote bezuiniging.

Gewenste Oplossing:

Toch leveren van een mini auto voor mijn kleinzoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk merema