Klacht: Minderjarige heeft een veiling gewonnen

op 19 september 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik werd plots ( september 2016) geconfronteerd met aanmaningen van een incasso bureau (Intrim Justititia). Ik werd gemaand in totaal 95,08 te betalen voor kaartjes van een pretpark welke op naam van mijn dochter via vakantieveilingen.nl waren besteld(gewonnen). Zei heeft mij daar nooit van verteld en de mail heeft ze niet bekeken. Dus krijgen we nog een boete van 40 euro. Zij is maar 14 jaar ze heeft me beloofd dit nooit meer te doen
Is dit nog op te lossen?
Mvg Pascale Verheyen

Dochter Cammi Van Calster. Pater Pirelaan 7 2630 Aartselaar
Geb. 27/03/2002

Eventueel de boete laten van 40 euro kwijt schelden

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 september 2016 om 20:54 geantwoord

Beste mevrouw Verheyen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Minderjarigen mogen bij ons geen account hebben. We zien daarom ook graag een kopie ID van uw dochter tegemoet. Deze dien je op te sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl. Vermeld alstublieft ook het e-mailadres waarmee uw dochter een account heeft aangemaakt.

Mocht na controle blijken dat uw dochter minderjarig is, dan zullen we de veiling/veilingen annuleren en het account sluiten.

Wim-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Pascaleverheyen