Klacht: minderjarig veilen

op 10 oktober 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik ben 17 jaar en ik heb op 3 veilingen geboden, ik heb intotaal voor 600 euro geboden op vakanties. ik wil graag dat ik dit niet moet betalen van salaris en zakgeld. ik heb op deze biedingen geboden omdat ik graag een weekend weg wilde met mijn vriend maar wist niet dat ik dit daarna daadwerkelijk moest betalen. Help me alstublieft zouden deze veilingen geannuleerd kunnen worden?

als de veiligen geannuleerd kunnen worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:44 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

De minimale leeftijd om op VakantieVeilingen een account aan te maken is 18 jaar. Een minderjarige mag wettelijk gezien geen veilingen winnen. Toch helpen we u graag verder.

Om te controleren of we inderdaad met een minderjarige te maken hebben, ontvangen wij graag een kopie van het legitimatiebewijs van de accounthouder. Zorg dat in ieder geval de naam en geboortedatum duidelijk leesbaar zijn.

U kunt het legitimatiebewijs doorsturen naar webcare@vakantieveilingen.nl.

Mila-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door kimvanriet