Klacht: minachtig behandeld

op 26 april 2017 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

ik werd gebeld en minachting en geirriteerd behandeld. door een van de medewerkers. ik heb gebeld. zonder iets door te geven wisten ze al wie ik was. ik hoop dat mijn klacht wordt behandeld door de andere medewerker omdat ze toch collega’s zijn vertrouw ik het niet. ik vind niet dat als je daar werkt zo om kan worden gaan met mensen ongeacht hoe of wat er speelt. hij zet zo heel de bedrijf in een zwart dag ligt.

graag zou ik willen dat mijn klacht serieus behandeld word.

wanneer ik goed behandeld word en mijn klacht serieus word genomen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

Bericht van Credifixx

4 maanden geleden - Geachte mevrouw America, Vervelend dat het contact met ons kantoor door u als negatief is ervaren. Wat ik terug kan zien is dat u gebeld bent i.v.m. het niet nakomen van een betalingsregeling. Zojuist heb ik de collega waar u mee sprak gevraagd naar zijn bevindingen en heb ik geprobeerd met u in contact te komen. Helaas was u niet bereikbaar. Ik nodig u uit contact met mij op te nemen om de klacht verder af te wikkelen. Met vriendelijke groet, Credifixx Incasso Michael Stout 071 - 55 555 55

Bericht van Credifixx

1 maand geleden - Geachte mevrouw America, Helaas heeft u geen contact meer met mij opgenomen. In het dossier zie ik dat u de vordering heeft voldaan. Ik beschouw de klacht hiermee als afgehandeld. Met vriendelijke groet, MIchael Stout

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credifixx

Heeft op 07 augustus 2017 om 10:26 geantwoord

Vordering is voldaan door middel van een betalingsregeling, wederpartij heeft geen contact meer opgenomen n.a.v. de uitnodiging contact op met ons kantoor op te nemen. Helaas is het dan niet mogelijk de klacht verder af te wikkelen en zal ik de de klacht sluiten. Mocht mw. nog contact willen dan is ze welkom om contact met ons op te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door ccca