Klacht: Milkshake bedorven??

op 31 mei 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Bijna 4 weken geleden milkshake chocola besteld bij mcDonalds. Medewerkster vertrouwde milkshake kennelijk niet en ging ermee naar achteren om te tonen aan enkele andere medewerkers. Dit gebeurde 2x, daarna werd mij de milkshake overhandigd. Er vanuit gaande, dat kwaliteit hoog in vaandel staat, niet gereageerd hierop door mij. Na 2 uren, buikkrampen en misselijk gevoel. Toen pas combinatie gelegd met (bedorven) milkshake?? Volgende dag per mail gemeld en McDonalds gastenrelaties verzocht mij om telefonisch contact. Dit 2 dagen later gedaan en alles toegelicht. Zaak zou onderzocht worden en ik zou schriftelijk bericht krijgen. Na 2 weken geen enkele reactie, dus gemaild om een reactie. ook nu weer totaal geen reactie, dus 1 week later weer gemaild. Weer geen reactie. SUPER SLECHTE KLANTENSERVICE MCDONALDS.

In ieder geval je gasten serieus nemen en reageren op afzienbare termijn. Nu na ruim 3 weken wachten totaal geen reactie op mails.
Doofpot???? en hopen dat gasten het erbij laten zitten??

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Balkenees
x