Klacht: Milieubeleid Jumbo

op 31 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Op verschillende verpakkingen geeft Jumbo aan dat het begaan is met Milieu en dat het er alles aan doet om de Co2 terug te dringen, men zat dat bijvoorbeeld op de verpakkingen, hypocriet is dan dat men hun gebaksdozen ipv uit Nederland nu uit Turkije is gaan halen (is te zien op het FSC logo) wat volgens mij alleen al door transport een hogere C02 uitstoot heeft, daarnaast zijn de materialen met name van de venster uit PVC gemaakt. Ik heb gevraagd aan hun wat hun beleid nu is, of ze echt begaan zijn met het Milieu of dat het een Marketing tool is voor hun. Helaas komt er geen reactie vanuit de Jumbo

Een officieel standpunt van hun mbt tot het milieu, of men past de tekst aan op de verpakkingen of men laat zien dat het Milieu hun echt wat uitmaakt door de verpakkingen gewoon weer dicht bij huis te halen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Machielsen