Klacht: Milieu kosten vragen

op 16 mei 2020 over By Musthaves in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb 3 jurken besteld bij By Musthaves. Twee zaten prima maar 1 was te groot. Ik heb voor het terugsturen 4,58 betaald bij Post.nl. Het duurde best lang voordat ik iets hoorde. Ik had voor betaling achteraf gekozen via Klarna. Toen ik mijn rekening kreeg zag ik dat ze 4,99 hadden ingehouden. Ik heb gelijk gebeld met By Musthaves. Helaas is het onmogelijk om telefonisch contact met ze te krijgen. Ik heb ze toen gemaild en gevraagd waarom ik 4,99 moest betalen. Een dag later kreeg ik een mailtje van iemand genaamd Merle. In die mail stond dat zij vanaf 2017 geld vragen in verband met het milieu. Ongelofelijk dat dit zomaar mag echte oplichting is dit. In totaal kost een retour bijna 10 euro. Waar staat dat zij dit bedrag mogen vragen? Omdat de betaling via Klarna gaat kon ik ook niet alleen de twee gehouden jurken betalen. Ik heb ze weer gemaild met de vraag hoe dit kan en dat dit zeer klant onvriendelijk is maar tot de dag van vandaag geen reaktie. Ik ga dit ook naar Radar sturen. Ik bestel hier niets meer en adviseer iedereen dit niet te doen. Helaas heb ik zelf achteraf alle reviews gelezen en die waren behoorlijk negatief. Jammer dat zo een winkel zo omgaat met haar klanten.

Ik ben pas tevreden als ze geen 4,99 incasseren met als reden milieu kosten. Als ze werkelijk zo begaan zijn met het milieu dan moeten ze ook van al die verpakkingen van plastic af!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over By Musthaves

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over By Musthaves nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Valentinamurillo