Klacht: Mikrogids nummer 45 niet ontvangen

Riet Klappe op 11 november 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nummer 45 niet ontvangen. Dit is de derde keer dit jaar. Nu meld ik het .
Hopelijk wordt dit nummer nagezonden.

Gewenste Oplossing:

Als ik nummer 45 z.s.m. in mijn brievenbus vind.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 14 november 2017 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Klappe-Holtkamp,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor.
Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed.
Ter compensatie is uw abonnementsperiode met 1 week verlengd.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en reguliere belkosten). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,
Aylin

Alle klachten die gemeld zijn door