Klacht: pure oplichting !!

Time-2-fashion op 16 februari 2015 over mijnzoeker.nl in de categorie Zoekmachines

Ergens in oktober werd ik gebeld door een bedrijf, die mij vertelde mij als bedrijf een jaar lang op pagina 1 te plaatsen op Google. Hiervoor waren slechts trefwoorden nodig. Dat leek mij aantrekkelijk in deze crisistijd. Later werd ik teruggebeld om de verkoop te bezegelen op een bandje.Het betreffende bedrijf bleek zoeker.nl te zijn. Het beloofde blijft uit en ik ben niet zomaar met steekwoorden te vinden op google en zelfs niet op “” Mijn zoeker”” Alleen als ik werkelijk mijn bedrijfsnaam intik op Mijn zoeker, dan kom ik te voorschijn. U begrijpt dat ik daarvoor “”Mijn zoeker “”, niet nodig heb. Ik heb een website en een facebook pagina en bovendien heb ik mij voor 10,00 euro per jaar ingeschreven op diverse 2dehands sites. Inmiddels heb ik het ABC-incassoburo op mijn nek en die laten er geen gras over groeien. Mijn plan is als volg: ik betaal de incasso-kosten en 50% van de factuur. Is er herstel door Zoeker.nl, dan betaal ik de rest van de factuur.

Ik wil op pagina 1 van Google vindbaar zijn met enkele steekwoorden, dit is mij immers beloofd !!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnzoeker.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnzoeker.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door