Klacht: foutieve factuur en niet te bereiken

emielhoekverkeersschool op 17 oktober 2014 over mijnzoeker.nl in de categorie Zoekmachines

Onderlaatst gebeld met hetgeen jullie allen benoemen. Klinkt interessant maar net voor de betaling gelukkig al jullie klachten gevonden.
Ben van mening dat ik hier niet mee in zee wil gaan en heb ze aantal keer geprobeerd te bellen. De factuur klopt niet met het bedrag dat wij hebben afgesproken. Bandopname is leuk maar heb gelukkig aan het eind een vraag gesteld tijdens de bandopname of het betreft dat het om google gaat en niet op één of andere goedkope website.
Wacht de incasso wel af en vecht dat aan. Ga hier mooi niet voor betalen!

voor alle gedupeerde geld terug of afspraken nakomen. Betere klantenservice en bereikbaarheid!
Ga zoiezo geen geld betalen voordat iedereen hier duidelijkheid over heeft gekregen. Zou graag op de hoogte gehouden worden via [email protected]

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnzoeker.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnzoeker.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door