Klacht: Doen niet wat ze beloven

Tolate op 06 juli 2014 over mijnzoeker.nl in de categorie Zoekmachines

Heb een email gestuurd dat ik resterende bedrag van 123 euro niet wens te betalen omdat ze na lang wachten en vele emails van mij niet reageren. Heb een aantal weken geleden een email gestuurd met ontvangstbevestiging en daar reageren ze ruim 2 weken later op met een band van het telefoongesprek met mijn zoeker waarin ik met hun afspraken akkoord ga, alleen voordat ze de band hadden gestart hebben ze gezegd dat ik een jaar nummer 1 sta bij google en tijdens de opname hoor je daar natuurlijk niets meer van. Dit is misleiding!!!!
Heb gisteren van een incassobureau bericht gekregen dat ik direct de hoofdsom moet betalen, terwijl ik daar de helft al van betaald heb. Dus ten eerste klopt dit bedrag niet en ten tweede staat abc incasso ook niet zo best bekend en geeft mijn zoeker de foute gegevens door.

Ik betaal het incassobureau geen cent en mijn zoeker al helemaal niet.
Ik heb ze al 123 euro betaald voor beloofde zaken door hen waaraan ze niet aan voldaan hebben, zoals een jaar op nr 1 staan bij google. Vind dit voldoende voor niet geleverd werk.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnzoeker.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnzoeker.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door