Klacht: contract

zigeda-fotografie op 20 april 2015 over mijnzoeker.nl in de categorie Zoekmachines

vorig jaar in zee gegaan met mijnzoeker voor 1 jr
ik zou na een jaar gebeld worden met de vraag het door te laten lopen of te annuleren.
ik werd gebeld(door prive nr) en kreeg te horen dat het termijn was verstreken en ik te laat was om te annuleren.
Annuleren kon nog maar koste me dan 100.–!
Hij had een aanbod voor een half jaar ook voor 100.–
Op mijn zeggen dat ze me eerder hadden kunnen bellen werd er gezegd dat dat was gedaan en dat ik had terug moeten bellen, maar als er met een prive nr wordt gebeld is het lastig terug bellen!
Daarbij ook heel erg vreemd dat een bedrijf met een prive nr belt!
Meneer was erg kortaf en zette me voor het blok of annuleren of voor een half jr door laten lopen beide koste het me 100.–
Uit eindelijk toegestemd via dat gesprek met een half jaar, daarna werd het opgenomen…
Paar dagen later kreeg ik een brief…..121.– voor 1 jr.
Dit was wederom niet volgens afspraak, 100.– voor een half jaar.
Kortom ik voel me enorm voor het blok gezet en nogal besodemieterd door hun bellen met een prive nr wat ik niet terug kan bellen!
Overigens door heel dat mijnzoeker nog nooit 1 klant door gehad.
de afspraak was dat ze me zouden bellen, en aan mij de keuze zouden laten of door lopen of stoppen.
bellen met een privenr is als bedrijf zijnde nogal vreemd en helaas kan je daarop niet terug bellen.
ook geen voicemail wat hun hebben ingesproken.
nu zit ik met een rekening van 121.– terwijl zij hun afspraken niet nakomen.
ik heb gelezen dat ik dit contract schriftelijk binnen 2 weken kan afzeggen.

ik verwacht door dit schrijven een mail of brief te krijgen met de mededeling dat t teniet word gedaan

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnzoeker.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnzoeker.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door