Klacht: Acquisitiefraude

Thygo-electronics op 15 juli 2014 over mijnzoeker.nl in de categorie Zoekmachines

Net als alle andere klachten hier op klacht.nl hetzelfde verhaal.
Opgelicht door mijnzoeker.nl tijdens de acquisitie.

Een medewerker van mijnzoeker.nl belt op uit naam van Google. Zij zijn volgens hem 1 van de 3 partners van Google in Nederland.
Klant worden bij hun zorgt voor een jaar lang op pagina 1 staan in de zoekresultaten van Google met de door ons opgegeven zoekwoorden.

Natuurlijk staat er op de opname niets vermeldt betreft Google.

Het incassobureau ABC incasso weigert mee te werken en houdt zich schuil achter de bandopname.
Wij hebben het bedrijf duidelijk gemaakt niet te gaan betalen voor oplichting dat voorkomt uit acquisitiefraude.

We gaan als bedrijf aangifte doen en een melding maken bij het meldpunt voor acquisitiefraude. Wij raden ook iedereen aan dit te doen.

Daarnaast willen we iedere gedupeerde verzoeken ons een mail te sturen met een bevestiging van de handelswijze van mijnzoeker.nl Samen staan we immers sterk. Deze mail kunt u sturen naar [email protected] Wij zullen tot en met 1 Augustus 2014 alle mails van mede gedupeerden verzamelen en dit aanbieden aan de politie op het moment van aangifte. Deze mails zullen ook worden aangeboden aan het meldpunt voor acquisitiefraude.

Als de eigenaar van mijnzoeker.nl stopt met acquisitiefraude.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnzoeker.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnzoeker.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door