Klacht: mijn zoon is huis gehaald

marcelhilber op 02 juli 2020 over Bureau Jeugdzorg in de categorie Overheid

mijn zoontje van 8 heben ze zo bij iemand uit huis gehaald zonder dat we er iets van afwisten ze heben een leugen verzonen dat hier ruzie zou zijn geweest en ik zou me kind niet trug hebben gebracht als iemand zegt hou hem maar bij je wat ik op band heb staan net als alle andere opnaamens van jeugt zorg en mijn zusje want daar verbleef mijn zoontje en half 10 savonds staat er in 1 keer politie en stond echt verbaast te kijken als het niet over mijn drugs verleeden gaat waar ik al meer dan ander half jaar van af ben en goede hulp bij heb net vandaag met mijn nieuwe baan begonnen al meer dan 2 jaar ben ik hier mee bezig ik zou het niet meer weeten zo maar geef nooit op dit zijn maffia praktijken zij zijn de criminelen

als ik van me gezin kan genieten en van jeugt zorg af ben heb nu gewoon tbs komt er nooit van af

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcelhilber