Klacht: Mijn vliegtuig was geannuleerd , kreeg maar 1 oplossing die ik maar moest accepteren

op 21 juli 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Ik boek altijd mijn vlucht maanden van te voren omdat dat financieel gunstig is . Ik let ook op de vliegtuigmaatschappij , probeer altijd pegasus of Turkisch airlines te boeken , gewoon omdat ik weet dat het comfortabel is en deze maatschappijen flexible zijn met extra bagage etc . Zo heb ik mijn terugvlucht vanuit Turkije gekozen via nuhr voor Turkisch airlines 30 kg bagage , en in de middag zodat ik vroeg in de avond in dusseldorf land met 2 kinderen. Al mijn familie en vrienden zijn dan op vakantie dus wilde ik eventueel de trein pakken , snachts aankomen met 2 kinderen die slaap hebben en bagages dragen leek me lastig vandaar voor een middag vlucht. Nu net voor mijn vakantir begint belt nuhr op dat mijn vlucht is geanulleerd. Ik geloof hier niks van. Want ik had waarschijnlijk van correndon gekocht terwijl op de site nergens staat datdeze stoelen via correndon zijn gekocht. Blijkt dat correndon de stoelen van turkisch airlines koopt en nuhr ze mag doorverkopen maar wordt nergens aangegeven tijdens het boeken. Als ik dat wist had ik dat nooit gedaan , als ik van corendon zou willen kopen haf ik dat direct wel via hun website gedaan. Nuhr zegt daar niks aan te kunnen doen ik moest maar de vlucht in de avond nemen met Talywind reizen en de bagage werd 20 kg ik kon ook niks bijkopen . Als ik dat niet wilde kreeg ik mijn geld terug , ye right , fan kon ik dezelfde tickets voor 500 euro duurder kopen omdat het nu hoogseizoen was, ik had niets voor niets vroeg geboekt. Ik moest het maar accepteren ze hadden toch een oplossing voor mij. Dus dat betekend wel als alleensyaande vrouw met 2 kinderen voor mij extra last omdat ik dus snachts op het vliegveld aankom. Ik vroeg nog of ze me konden helpen met vervoer naar huis , nee dat kon niet wznt alles was de schuld van correndon zij hadden toch niks gedaan. Hoooo maar ik heb via nuhr gekocht niet wetend dat correndon hierin meespeelt , dat is dus zeker schuld van nuhr ze kunnen tovh minstens vermelden op hun website dat correndon die zitplaatsen beheert zodat mensen dat ook weten. Weg comfort / weg extra bagage recht / weg al mijn plannen ivm 2 kinderen. Dat kan! Ik koop nooit meer bij nuhr . Ze zouden minstens een andere optie kunnen geven al was het de volgende dag in de middag, maar niks ze konden me verder niet helpen, punt!

In ieder geval als nuhr zijn excuses aanbod over het feit dat ze niet gemeld hebben op hun website dat ik via correndon heb gekocht . En mij een optie konden bieden voor dezelfde prijs om volgende dag in de ochtend of in de middag terug te vliegen. Of als dat niet kon toch minstens voor vervoer konden zorgen vanuit vliegveld naar huis als excuses en al het ongemak . Zou voldoende zijn maar je krijgt jonge medewerkers aan de telefoon die alleen asngeven dat het niet hun schuld is en niks voor mij kunnen betekenen en als je niet wilt krijg je toch je geld terug ? Zo makkelijk is dat niet

Alle klachten die gemeld zijn door Aysekprl