Klacht: mijn ticket is -zonder andere optie voor mij- geannuleerd door Iberia; zelfs geen email over ontvangen, zoals wel gezegd.

op 18 december 2017 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

Op 11/12/17 was mijn vliegreis naar San Pedro Sula geboekt. Die tijd was er een erg hevige burgeropstand en was het niet mogelijk om over de 2 toegangswegen (van en naar) het vliegveld te reizen. Vuurbarricades en schietende rebellen. Diezelfde tijd heb ik verschillende malen gebeld met Travel Genio en met Iberia om contact te krijgen. Beide organisaties waren zeer zeer zeer moeilijk te bereiken. Travel Genio kreeg ik uiteindelijk toevallig 10/12/17 aan de lijn en die stuurde mij door naar Iberia. Dit bellen lukte weer niet en Travel Genio gaf me tenslotte een ander telefoonnummer van Iberia en toen kreeg ik op 11 december 2017 een vrouw aan de lijn, die niet naar me luisterde, spaans sprak (ik ook) en gelijk mijn reis annuleerde en ik had geen mogelijkheid meer iets te zeggen: haast haast. Niet eens een mogelijkheid tot een andere vliegdatum, kon ik vragen.
Door al dat vergeefse bellen en lange wachttijden zonder resultaat, ben ik ook nog veel geld aan telefoneren kwijtgeraakt.
Nu zit ik met een kostenplaat van (vliegticket) 598,44 €, waarvoor ik absoluut niets heb terugontvangen, terwijl Honduras toentertijd absoluut voor mij levensgevaarlijk was en dit kon ik mijn familie ook niet aandoen. Daarnaast ben ik dagen bezig geweest met bellen en wachten en bellen en wachten. Extra kosten.

Ten eerste had ik op een veel en veel makkelijkere manier contact moeten kunnen krijgen met Iberia en ook Travel Genio.
Mijn reis kon absoluut niet doorgaan. Dat was toen werkelijk levensgevaarlijk. Niemand durfde mij op te halen van het vliegveld, de 2 toegangswegen van en naar het vliegveld waren extra met vuur gebarricadeerd. Daarom meen ik recht te hebben op keuze ander tijdstip reis of teruggaaf vliegticket. Ik ben van het kastje naar de muur gestuurd.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

Reactie van de melder van de klacht ceciliapineda350

3 weken geleden - Geachte Aanwezige :Ik zou gaarne reactie willen tegenmoet komen van U zijde. Ten slotte ben ik mijn geld kwijt kleine 600 euro,s . Die ik van mijn wao moet betalen. Ik heb mijn geld niet op mijn rug groeien. Met vriendelijke groet C.Pineda

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ceciliapineda350