Klacht: Mijn tas is gescheurd door een manager

Osna sedighi op 10 september 2021 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Ik ben dinsdag 7 september 2021. Om 11 bij JD sports Utrecht hoogcatrijn. Geweest met een klacht,
Ik had een week geleden een schooltas gekocht Nike van 30 euro voor mijn zoon. Maar hij is binnen 1 week gescheurd aan de kapstok ben ben de tas netjes en de bon gegaan om mij te helpen maar dat wouden ze niet doen want ze dachten dat hij het zelf hebben gedaan ik heb de manager erbij geroepen. En netjes alles uitgeleend het was een dunne getinte man. Hij zegt mevrouw het kan niet zomaar gescheurd tot dat je het zelf niet doen en scheurde het verder ik keek heb met grote ogen aan van wat doe ik ben heel erg boos geworden hij zegt ik geef je een voorbeeld. Ik werd echt heel boos en zei dit is toch niet normaal enz en nu kan ik er hellemaal niks meer doen want je hebt het verder gescheurd en ben de winkel uitgelopen. Maar een medewerker kwam naar me toe en zei waarom ga je niet aan klachen dit was toch niet normaal wat hij deed. Maar ben de politie gaan bellen want ik vindt niet normaal dat hij dat deed maar de politie kon me ook niet helpen en ben Half uur later weer de winkel in gegaan en heb gezegd ik wil de naam van de manager en kwam een andere maneger bemoeien hij zei noteer mijn naam en dat was rafaell. Een dikke korte man met tattoo. En zei ik geef jou een winkelverbod maar moest lachen waarom geef je mij een winkel verbod ik heb niet aan jullie spullen gezeten en kapot gemaakt en ook niet bedreigd en
Dreigden dat ze de politie zouden bellen. En naar boven zijn gegaan ik ben 15 min gaan staan wachten of de politie wel voor zou komen maar ook niet en ben de winkel uit gegaan ik ben heel er boos hoe het gegaan is. Maar ik sta wel met de tas in mijn hand die nog steeds kapot is. Wat kan ik doen !!

Ik wil dat de manager aan gesproken wordt en een een nieuwe tas voor mijn zoon.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Osna sedighi