Klacht: mijn positie

op 09 juni 2014 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

ik kreeg begin vorige week een interessemail dat ik op plek 8 stond voor een woning en nu hoor ik helemaal niks meer en ik sta vanaf 2005 of 2006 al ingeschreven dus ik hoop dat ik snel een eengezinswoning op mijn pad komt

ik ben pas tevreden als jullie mij op de hoogte houden met die interessemail en laat weten op welke plek ik sta en ik zou graag een nieuwe woonpas willen hebben

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonnet rijnmond in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonnet rijnmond een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonnet rijnmond

Heeft op 10 juni 2014 om 09:12 geantwoord

Wij hebben onvoldoende gegevens om uw vraag specifiek te beantwoorden. Met alleen uw achternaam en een uw woonadres kunnen wij u niet vinden in ons automatiseringssysteem. Als u een vraag via klacht.nl stelt, willen wij u vragen om uw woonpasnummer in een van de beschikbare velden te plaatsen. Op die manier kunnen wij zien of de corporatie inmiddels begonnen is met het aanbieden van de woning.

Woonnet Rijnmond is de gezamenlijke website van de corporaties in de stadsregio Rotterdam. Woonnet Rijnmond is een platform van deze corporaties en heeft daarom geen eigen contactgegevens. Voor vragen over het woningaanbod, inschrijven, woonpassen, inschrijfduur en dergelijke kunt u bij de aangesloten corporaties terecht. U kunt de contactgegevens vinden op https://www.woonnet-rijnmond.nl/hoe-werkt-het/woonnet-rijnmond (contact met de corporaties, links).

Wij wensen u veel succes bij het vinden van een woning.

namens de samenwerkende corporaties
aangesloten bij Woonnet Rijnmond

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Woonnet rijnmond beoordeeld.

Heeft op 15 september 2017 om 16:12 geantwoord

er is nog geen oplossing ik wil gewoon een woning en dan wel zo snel mogelijk ik sta nu al jaren ingeschreven

Alle klachten die gemeld zijn door i want my home