Klacht: Mijn pensioengegevens compleet kwijt

op 20 juli 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Sinds een aantal maanden ben ik al over en weer aan het mailen met Centraal beheer, zij zijn mijn pensioen compleet kwijt geraakt in hun systeem, na maanden te hebben gecommuniceerd is het probleem nog niet opgelost. Ze beloven gouden bergen maar komen het helaas niet na.
Mijn situatie schijnt zo complex te zijn, ze willen een nieuwe polis voor mij aanmaken, echter dit is nog niet mogelijk omdat het systeemtechnisch niet kan, ook weten zij niet het exacte bedrag wat ze zijn kwijt geraakt inclusief de opgebouwde rente. Het betreft een polis waarvoor hun verantwoordelijk zijn om de premie te voldoen aangezien ik in de IVA zit. Al met al duurt het veel te lang en dit dient nu toch wel een keer opgelost te worden.

Ik ben pas tevreden als het probleem is opgelost, dus dat ze mijn opgebouwde pensioen hebben terug gevonden, hebben aangevuld en een andere compensatie geven dan dat ze nu doen om mij een dinercheck te beloven die ook nog steeds niet verstuurd is naar me.

Wat mij betreft mogen ze een heel andere polis aanmaken met een heel ander product zoals bijvoorbeeld de 4% rente garantie waarvan ik al een ander pensioen bij hun heb lopen.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 20 juli 2017 om 19:56 geantwoord

Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken.
Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen 10 werkdagen verwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door fotograaf