Klacht: Mijn nieuwe Tom Tom Go Essentiel

Chiem de Vos op 02 maart 2021 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn nieuwe Tom Tom is vandaag niet bezorgd door UPS terwijl ik de hele dag thuis was. De Tom Tom is ook niet afgeleverd op het lokale afhaalpunt van UPS. Kunt bij UPS informeren waar mijn nieuwe Tom Tom , welke ik reeds betaalt heb, is gebleven. Ik zou het bijzonder waarderen dat u dit voor mij oplost. Zelf heb ik UPS ook in kennis gesteld van deze slechte bezorging maar ik heb nog geen reactie van hun.

Gewenste Oplossing:

Wilt u voor mij mijn Tom Tom traceren?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chiem de Vos