Klacht: mijn moeder een rekening sturen van 423,00 euro voor 2 deuren naar bijna een jaar geleden

op 02 juni 2021 over Wonen Limburg in de categorie Woningcorporaties

mijn moeder moest een andere woning omdat ze met 84jaar geen trappen meer kon lopen ,heeft een woning gekregen in april 2020,heeft alles moeten uitzoeken,geen hulp van woningvereninging en een overnamen van 1000 euro betaalt ,we hebben haar verhuist en hebben de oude woning goed afgeleverd ,we hebben de oude keuken moeten afbreken en naar bijna half jaar de pakketvloeren eruit moeten halen ,wat me moeder ook al veel geld heeft gekost ,we hebben alles met zoon en dochter en kleinzoon gedaan om kosten laag tehouden ,dan heb ik als de de sleutels afgegeven aan de eindcontrolle en hun zeide dat er 2 deuren moesten vervangen worden , een van de badkamer daar heeft nooit een deur ingezeten en een van de kamer die had ik onder in de kelder ,maar de opzichter zei wacht even want deze huizen gaan in vervroegde renovering ,dus wachten en hoorde niets meer ,heb oude deur weggegooit en naar maanden kreeg me moeder de rekening ,als ik dit had geweten had ik zelf deuren gehaald en dan niet voor die prijs ,hebben alles gedaan voor lage kosten tehouden voor mijn moeder en hebben zonder ons weten nieuwe deuren erin gezet voor 423,00euro ,we hebben met ze allen geld bij elkaar gespronkeld voor de betaling ,mijn moeder zei was ik maar nooit verhuist als ik dit had geweten ,vind het niet normaal dat ze zo met oudere mensen omgaan ,en treurig ,ze heeft de rekening in mei 2021 betaalt ,naar 1jaar ,maar vind dat ze zich niet aan de afspraak hebben gehouden ,en nu weet niemand iets en heb meerdere malen met hun contact gehad en gaven mijn gelijk en zouden het voorleggen maar werd van kastje naar de muur gestuurt dat is zo frustrerend en zo onterecht ,dat mijn moeder dat moet meemaken met 84 jaar .met vriendelijke gr

vind dat ze het bedrag moeten terug geven of gedeelteljk

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wonen Limburg over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door regina195