Klacht: mijn klacht is heb gebonnen van 2kaarten van psv leuk dacht ik totdat de betalling steeds staat inbehandeling even later dat ik een mail betalling miskukt nog een paar keer geprobeerd en gemailt en gebelt weer proberen staat nog steeds in behandeling erg

op 02 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

mijn klacht is dat vakantie veilling leuke aanbieding heeft ik heb geboden op de kaarten van psv.
klacht de betaling paar keer geprobeerd staat erop hun site inbehandeling even later mailtje gekregen betaling mislukt ik weer betaalt inbehandeling staat al dagen in behandeling.
ik heb ze 4gemailt,gebelt.
weer op hun site betaalt weer en nog steeds inbehandeling de aanbieding is maar alleen deze maand geldig2012 dat is mijn klacht.

ik zie van de koop af dat heb ik ze vandaag ook gemaild nu net nog.
heb alles geprobeerd om te betaalen,gemaild,gebelt nog steeds is mijn betaaling in behandeling al vanaf bij een week dat klopt thoc niet ze komen ook niet met een oplosing ja hoe ik moet betaalen?

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vervelend dat u problemen ondervindt met de betaling van uw veiling. Graag lichten wij onze spelregels voor het betalen van gewonnen veilingen toe. Direct nadat u gewonnen heeft, ontvangt u van VakantieVeilingen.nl een bevestigingsmail. Hierin staan onze betaalmogelijkheden: iDeal, creditcard, paypal of eenmalige machtiging. We zien dat u een aantal keer voor de eenmalige machtiging heeft gekozen, maar dat u als naam van de rekeninghouder: ''betaling PSV'' invult. Hierdoor wordt de machtiging niet geaccepteerd. We hebben de betaling weer voor u open gezet en raden u aan om anders via Ideal of creditcard te betalen. Indien u toch via een eenmalige machtiging wenst te betalen verzoeken wij u om uw eigen naam en rekeningnummer in te vullen. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 juli 2012 om 09:23 geantwoord

We hebben uitleg gegeven over de betaling van de veiling.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door anoes