Klacht: Mijn inmiddels ex heeft met feel geld van mij op mijn account gespeeld

op 06 september 2017 over Fruityreels in de categorie Casino/entertainment

Twee jaar gelden ben ik opgenomen in kliniek, mijn toenmalige vriend, nu ex heeft voor dertien duizend euro van mijn rek. Op fruityreels gespeeld, ik wil er alles aan doen om mijn geld terug te krijgen aub, ik wilde mijn behandeld arts een brief laten schrijven dat ik recht heb hem dat geld terug te krijgen.mijn zoon gaat dit jaar trouwen en het was spaargeld voor de trouwdag van mijn zoon, ik zou jullie zo dankbaar zijn als ik het bedrag terug zou kunnen krijgen en jullie er heeeeel dankbaar voor zijn, ik hoop dat jullie mijn situatie begrijpen, ik hoop heel snel een reactie op dit bericht.mijn rek. Is ing 0004888270 cem uijtdewillegen.

Alsi k het geld terugkreeg op mijn rekening zodat ik mijn zoon een mooie bruiloft kan geven ik hoop heel snel iets te horen van jullie en dat jullie begrip hebben voor deze situatie. Jullie zouden iemand hier heel blij mee maken, ik wacht in spanning af, Pleas.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fruityreels over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fruityreels in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fruityreels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fruityreels

Heeft op 14 september 2017 om 15:36 geantwoord

Wat een enorm vervelende situatie. Wij hebben de communicatie met u nagelezen wat inmiddels uit september 2014 dateert. Om uw eigen privacy willen we vriendelijk verzoeken contact op te nemen via onze customer support afdeling via de website. Wij danken u voor de medewerking en wensen u veel sterkte toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Strikkie19637