Klacht: Mijn hoofdstukken die ik heb opgestuurd naar mevr Avan Breugel heb ik nog niet ontvangen.

op 28 januari 2016 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb in Dec/ jan mijn huiswerk opgestuurd naar mevr. A van Breugel
Het gaat om cursus sociale hygiëne :Cursus nr. 994832637
Ik heb mijn hoofdstukken 2,5,6,7,8,9,10 nog niet terug ontvangen.
Heb alles netjes naar deze Mevr. A van Breugel opgestuurd naar haar adres. mijn vraag is waar is mijn huiswerk gebleven en hoe kan het zo lang duren voor dat ik iets weet over mijn huiswerk.
Ik heb nog een hoofdstuk te gaan en dat is hoofdstuk 11 en dan ben ik klaar maar ja! als ik mijn huiswerk niet meer ontvang dan ben ik van plan om de laatste termijn nog niet te betalen tot dat ik mijn huiswerk allemaal heb ontvangen.

Ik ben tevreden als ik al mijn hoofdstukken die ik heb in geleverd weer terug heb ontvangen dan zal ik de laatste termijn op tijd te betalen.
En nagekeken zijn dan ben ik weer een tevreden mens.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:33 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Ik zie dat u inmiddels weer student bij ons bent, waarvoor dank. Voor nu een fijne dag! '^LS

Alle klachten die gemeld zijn door GeeskeTLauwernsdejong@hotmail.com