Klacht: Mijn ex gebruikt mijn gegevens

op 21 november 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Mijn ex-vriend heeft mijn oude email adres en rekeningnummer gebruikt om iets te kopen op vakantieveilingen. Ik wil hiervoor uiteraard niet betalen maar ik krijg nergens de optie om de boeking te annuleren.

Ik zou het erg fijn vinden als u het account blokkeert en de boeking annuleert, aangezien IK deze aankoop niet heb gemaakt en niet wil maken.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 november 2016 om 19:55 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat een vervelende situatie! Normaal gesproken mogen wij geen arrangementen annuleren maar omdat het uw eerste veiling is, hebben wij uit coulance uw veiling geannuleerd. Daarnaast hebben wij ook uw account geblokkeerd zodat er geen vreemde biedingen meer geplaatst kunnen worden.

Wij wensen u nog een fijne avond toe.

Larissa- Webcare VV

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 30 november 2016 om 19:59 geantwoord

Er is nog steeds 17,50 van mijn rekening afgeschreven.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 dag geleden - Beste meneer / mevrouw, Vervelend dat u het bedrag nog niet terugziet op uw rekeningoverzicht. U ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening. De veiling hebben wij op 30 november jl. geannuleerd. Mocht het bedrag uiterlijk 07 december nog niet bijgeschreven staan, dan vernemen wij het graag van u. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door EJAVerkerk