Klacht: Mijn dochter moet van hot naar her om haar toetsen te maken.

op 05 oktober 2016 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Geachte Heer/ Mevrouw.

Hierbij wil ik dat mijn dochter op een normale manier haar studie kan volgen.

Zo als het nu gaat, kan mijn dochter het niet langer volhouden.
Zij zit op school op de wijnhaven en voor toetsen moet zij naar andere
scholen om haar toets te maken, zoals naar kralingse Zoom. Dat is weer anderkant van de rotterdam en dan moet ze ook straks naar academieplein.

Ik vraag me af of dit normaal is, want je hoort je toets op de zelfde school te maken.

Het is demotiverend en ik krijg het gevoel, dat er expres voor dit systeem is gekozen, zodat de kinderen vroegtijdig afhaken en de school verlaten.

Ik ben pas tevreden als mijn dochter haar toetsen op de zelfde locatie maakt en niet van hot naar her moet reizen om haar toets te maken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

Bericht van Hogeschool Rotterdam

1 maand geleden -

Bericht van Hogeschool Rotterdam

1 maand geleden - Vanwege het uitblijven van een reactie van de klager wordt de klacht gesloten. ^NL

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 03 november 2016 om 15:33 geantwoord

Helaas hebben wij niets meer van de klager vernomen en kunnen we haar niet verder helpen. We zullen de klacht sluiten. Natuurlijk is het altijd mogelijk om alsnog contact op te nemen via het Webcareteam via webcare@hr.nl, graag met vermelding van de door ons gevraagde informatie ^KP

Alle klachten die gemeld zijn door Rebinand