Klacht: mijn bestelling Ordernr. 1122249

op 07 juli 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

wij hebben op 30 mei een bestelling gedaan en tot nu toe na enige mails te sturen nog altijd geen bestelling gekregen.

We zouden graag weten wat de echte reden is dat onze bestelling nog steeds niet geleverd is.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 13 juli 2016 om 10:21 geantwoord

Het is erg vervelend en niet de bedoeling dat de klant de bestelling niet op tijd heeft mogen ontvangen .
De bestelling is inderdaad verzonden naar de opgegeven gegevens, de bestelling is met meerdaagse post verzonden.
Wij rekenen erop dat de klant de bestelling inmiddels in goede orde heeft mogen ontvangen.

Heeft op 13 juli 2016 om 10:45 geantwoord

Tot vandaag toe hebben wij nog steeds geen bestelling ontvangen, wanneer is de bestelling verzonden? Hoe kan het dan dat wij nog steeds niks ontvangen hebben?

Alle klachten die gemeld zijn door bertieke