Klacht: Mijn advies: Koop hier niets!!!

Rahul op 06 juli 2020 over Van Wanrooij in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paar jaar geleden een keuken van 12000 tot 14000 euro gekocht! Enorme spijt van!!!!
Slechte communicatie!!
Kasten niet goed afgesteld!! Na eerdere bezoeken nog niet goed!
Nogmaals ontzettend slechte communicatie!! Loze beloftes.
Ik heb nu al een tijdje een klacht ingediend, dit nemen ze zeker niet serieus, laten de klant gewoon met een rotgevoel zitten!!
Bij de verkoop zijn ze , na de betaling niet meer!!
Als er iets gebeurt dan draaien ze het zo dat het de schuld/verantwoordelijkheid van de klant is. Ik wil nogmaals benadrukken hoe slecht de communicatie van dit bedrijf is, ongelooflijk! Vere van een klant- en servicegerichte houding!! Ik ga er vanuit dat jullie mijn klacht nu wel serieus gaan nemen en met een oplossing komen. Graag per mail!

Gewenste Oplossing:

kosten bezoek quooker moet vergoed worden.
kosten snijplank (ivm niet goed aangesloten reservoir) vergoeden.
Alle kasten moeten nogmaals goed afgesteld worden.

Kortom: mijn klacht moet serieus opgepakt worden en wil ik ook excuses!

Alle klachten die gemeld zijn door Rahul