Klacht: Mijn Acer gaat niet meer aan

op 03 juni 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Mijn Acer ging op een dag niet meer aan maar hij laad gewoon nog wel

Wanneer jullie me kunnen vertellen wat er aan de hand is

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte thesie, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte thesie, Een van onze medewerkers heeft u naar aanleiding van de klacht een Email gestuurd met verzoek tot meer informatie. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service team

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte thesie, Een van onze medewerkers heeft u naar aanleiding van de klacht een Email gestuurd met verzoek tot meer informatie, helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 20 juni 2017 om 13:21 geantwoord

Geachte thesie,

Wij hebben helaas geen reactie mogen ontvangen op de berichten die we u hebben gestuurd. We gaan er van uit dat uw klacht niet meer van toepassing is. Mocht u alsnog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u gerust reageren op de emails. U kunt ons ook telefonisch bereiken op 0900 2020767 (80 cent per gesprek).

Acer Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door thesie