Klacht: Mijn Acer gaat niet meer aan

op 03 juni 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Geachte thesie, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Geachte thesie, Een van onze medewerkers heeft u naar aanleiding van de klacht een Email gestuurd met verzoek tot meer informatie. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service team

Bericht van Acer

11 maanden geleden - Geachte thesie, Een van onze medewerkers heeft u naar aanleiding van de klacht een Email gestuurd met verzoek tot meer informatie, helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service team

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 20 juni 2017 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte thesie,

Wij hebben helaas geen reactie mogen ontvangen op de berichten die we u hebben gestuurd. We gaan er van uit dat uw klacht niet meer van toepassing is. Mocht u alsnog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u gerust reageren op de emails. U kunt ons ook telefonisch bereiken op 0900 2020767 (80 cent per gesprek).

Met vriendelijke groet,
Acer Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door thesie