Klacht: mij laten betalen voor iets wat ik niet heb

op 12 augustus 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik heb inschrijfgeld betaald maar zoals u heeft gezien heb ik hier geen gebruik van gemaakt omdat ik al een woning heb ,in de tussen tijd .nu wilt u mij laten betalen voor iets wat ik niet gebruik .En mij nooit is verteld dat ik meerdere keren zou moeten betalen het is een ander verhaal als ik in een woning van jullie vertoef maar dat is echter niet het geval ik hoop dat ik u genoeg informatie heb gegeven MHJ van den Berg tel.0621198478

als ik hier vanaf ben

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 15 augustus 2016 om 13:00 geantwoord

Beste heer Van den Berg,

Huurwoningen.nl is een platform waarop makelaars, woningcorporaties en particuliere verhuurders kun woningen kunnen presenteren. Zelf bieden wij geen woningen aan.

Tijdens het afsluiten van een premium account (dat gebruikt wordt om te reageren op woningen) heeft u de betalingsvoorwaarden zelf geaccordeerd. Kunt u onze klantenservice een mail sturen via: info@huurwoningen.nl? Dan kunnen zij e.e.a voor u uitzoeken.

Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door De Heer van den Berg