Klacht: Middag eten ( De diner )

op 19 oktober 2016 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Toen wij in de middag lekker wat te eten wilden halen gingen we naar de diner want het was daar relatief rustig. Toen ik in de rij ging staan stonden er 5 man voor me inclusief de gene die geholpen werd. Ik merkte al dat het erg langzaam ging, maar ik had nooit gedacht dat ik uiteindelijk 50 minuten heb moeten wachten totdat ik geholpen werd wat natuurlijk niet kan, zeker niet voor een hamburger en wat patat die al klaar stonden in de warm houd vitrine. Wat mij het meeste ergerde was dat de gene achter de kassa tussendoor allemaal onnodige andere dingen ging doen zoals dienbladen schoonmaken, alle drankjes neerzetten en wachten totdat deze klaar waren in plaats van alvast de andere dingen te pakken.

een tegemoetkoming omdat we zoveel tijd verloren zijn en een verbetering in het service systeem voor de volgende keer want we waren vast niet de enige.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wesleyhalbe