Klacht: microsoft stuurt j van het kastje naar de muur

op 18 juli 2012 over Microsoft in de categorie Software

Zet ik hier een klacht over mijn hotmail..krijg ik natuurlijk een antwoord wat ik allang heb geprobeerd!!!! Maar ook daar komt er geen reactie op mijn probleem wat nu al een week duurt.
Heb al 2 formulieren ingevuld en iemand aan de telefoon gehad en ze schuiven hun probleem op jou af!!!
Nu ligt ineens aan mijn opgegeven mailadres…hallo…jullie zijn van dat adres!!!!

Ik wil nu mijn account terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Microsoft

5 jaren geleden - Gezien de reactie die u heeft gekregen over het onjuiste email adres wil dit dus zeggen dat dit niet gekoppeld is aan het email adres waar u problemen mee heeft. Er is met dit adres dus niet na te gaan of het account van u is. Indien alle herstel mogelijkheden zijn geprobeerd (secundaire email adres, telefoon nummer en de formulieren die zijn bedoelt om u de mogelijkheid te geven toch te bewijzen dat het account van u is) kunnen we niets meer voor u betekenen. Dit zijn simpel weg veiligheid voorschriften. Zorg er in de toekomst voor dat u ten alle tijden een werkend secundair email adres, telefoon nummer of ander herstel mogelijkheid heeft om deze situaties te voorkomen. Wijzig ook uw wachtwoord regelmatig en zorg voor een up-to-date virus scanner.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Microsoft in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Microsoft een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door irmahurston