Klacht: Microfoon set gekocht, bleek niet compleet/gebruikt. Klantenservice onverantwoord.

op 02 december 2016 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Ik heb een bestelling opgehaald in de baxshop vestiging te Rotterdam.
Eenmaal thuis merkte ik dat de doos al open was geweest en helemaal kapot was. De klantenservice adviseerde me foto’s te maken zodat er misschien reductie kon worden gegeven. Zo merkte ik op dat de microfoonset naast de gebruikte staat, zo oncompleet/kapot was, het viel niet te gebruiken. Daarna had ik weer gebeld, maar nu bleek dat foto’s opeens niet voldeden. Het moest worden teruggestuurd zodat ik een nieuwe kon krijgen, ondanks dat ik opmerkte dat ik dat niet in de komende dagen kon doen. Met een andere oplossing kwamen ze niet, alle studiosessies van deze 2 weken heb ik moeten afzeggen. Er werd nonchalant aan de telefoon gereageerd en op mij afgeschoven. Het feit is dat ik een oncompleet en gebruikte microfoon voor de volle prijs heb gekocht. Ze kwamen met een “oplossing” die voor hun het best uitkwam en apart van dat ze totaal niet meedachten, zit ik nu nog steeds met het probleem.

Nieuwe microfoon, compensatie en erkenning onverantwoorde werkwijze klantenservice.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door wanneeroplossing