Klacht: Mevrouw

op 27 maart 2013 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn kleinzoon van 9 jaar heeft een BB van zijn opa gekregen, wat hij nu al een tijdje kwijt is. Zijn opa is in het buitenland en is niet bereikbaar. Nu krijg ik dus de rekeningen toegestuurd. Ik wil het wel betalen, maar kan het niet ineens betalen. Heb T-mobile al meerdere keren daar over geschreven, maar krijg geen antwoord, i.v.m. wet op de privacy. Ik heb de vorige rekeningen wel allemaal betaald, maar kan dit helaas op dit moment niet. Ik heb net een medewerkster van T-mobile gebeld en zij heeft het iedere keer op de wet van de privacy. Ik kreeg heden ook een laatste aanmaning dat ik onmiddellijk 122,64 euro moet voldoen. Ik wil dat best wel doen maar eventueel in 2 of 3 termijnen, dat is geen probleem. Zij kan niets meer voor mij doen, dus ik heb haar gezegd, dat ik dan maar zal afwachten wat er gaat gebeuren, wat betreft incassobureau etc. Ik heb abonnement ook al opgezegd, want dat eindigt op 5 mei a.s. en ik ben niet van plan om een ander toestel voor mijn kleinzoon te kopen, want hij vertrekt eind juni naar het buitenland naar zijn ouders. Ik ben zijn oma.

Ik ben tevreden als ze een betalingsregeling aannemen dat ik het nog verschuldigde bedrag in een paar keer kan voldoen. Als mijn kleinzoon dan vertrekt naar zijn ouders eind juni ik alles heb betaald, zo eenvoudig is de oplossing. Ik hoop, dat u het een en ander kunt regelen, want ik weet nu ook niet meer wat te doen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gladysjane