Klacht: mevrouw

op 22 december 2012 over Drogisterij.net in de categorie Internetshops - Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht:
Dit is voor de VIERDE KEER dat ik helaas op deze manier met u MOET communiceren:
Ik heb een keer in mijn leven( en dat is bij u ook echt de laatste keer dat ik wat bestel!) een uribag besteld, wat later bleek, dat ik deze 3 keer heb ontvangen, wat absoluut niet de bedoeling was, Hierbij heb ik deze naar u teruggezonden ( dezelfde dag nog)waar ik ook de bewijzen hier heb; Alle drie de uribags heb ik retourgezonden op 09.11.2012. Nu is het 23 december 2012 en krijg ik wederom een nota, wat ik dus niet begrijp.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dit opgelost hebben door u, door in uw administratie te kijken, en daar te moeten constateren, dat ik deze producten retour heb gezonden.Indien dit weer niet opgelost kan worden, deel ik u mee, dat ik helaas hoger op ga, en de hulp inroep van de VARA. Ik heb hier AL CONTACT mee gehad, die mij kunnen helpen met de belbus.

Alle klachten die gemeld zijn door l.doux