Klacht: Opgelicht

George Steffens op 14 maart 2025 over Metic in de categorie Internetshops - Medische producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4 maart een glucosemeter besteld en betaald (50 euro) bij Metic. Na de bestelling ontving ik keurig via de mail een bevestiging maar daarna heb ik tot op de dag van vandaag niets meer gehoord. Ook niet na herhaaldelijk bellen (afsluittoon) en mailen. Het mailverkeer ging van een info@metic naar een metic@gmail adres en dan weet je genoeg. Dit zijn eersteklas fraudeurs!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Metic

Reactie van de melder van de klacht George Steffens

2 maanden geleden - Bestel nooit iets bij Metic want het wordt na betaling niet geleverd!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Metic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door George Steffens