Klacht: Met regelmaat te late bezorging op zaterdag

op 24 februari 2018 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds eind december is de bezorging van de krant in andere handen overgegaan. Sindsdien heb ik al een paar maal moeten bellen, omdat hij op zaterdag te laat bezorgd werd.
Zojuist werd de Volkskrant weer een uur te laat bezorgd. Ik hield de bezorger even staande om te vragen hoe dat toch kwam. Hij zei iets over het feit, dat deze te laat van de drukker kwam. Kortom: het zou niet aan hem liggen ! Ik zei, dat ik voorheen deze klacht nooit had gehad . Hij meldde, dat de voorgaande bezorger met pensioen was en het daarom wel voor elkaar kon krijgen. Hij had het reuze druk met veel meer andere dingen erom heen. ( ik neem aan kranten of zo )
Een sorry kon er uiteraard niet van af i.t.t. tot de geweldige bezorgers van voorheen!
Maar ja, nu we met liegende ministers zitten, kan een sociaal onbeholpen krantenbezorger er nog wel bij.

Ik twijfel over mijn abonnement ook los van deze onzekere en vervelende bezorging. Daar gelden vooral persoonlijke redenen voor, maar dit is wel de nekslag.
Echter: ben ik geabonneerd, dan doe ik dat omdat ik het heerlijk vind om de dag te starten met het lezen van de krant in mijn bed. En dan wil ik ook niet de Volkskrant voortdurend achterna bellen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mary Lamb