Klacht: Mermaid, twee storingen en niet te verstaan

op 05 juli 2012 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Gisteren met mijn kinderen naar de Musical Mermaid geweest in Den Haag. Twee keer was er een technische storing waarop de productie stop werd gezet. Hierdoor twee keer uit het verhaal gehaald. Prachtige zang, maar alleen niet te verstaan. Misschien lag het aan mijn plek of aan de akoestiek, maar ik verstond er weinig van. Ik wil nog wel aangeven dat de musical wel zeer de moeite waard is omdat het een lust voor het oog is.

Naar de voorstelling hoef ik niet meer omdat ik nu weet wat ik te zien ga krijgen. Misschien als alternatief naar een andere musical of korting?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stage Entertainment Nederland in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stage Entertainment Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stage Entertainment Nederland

Heeft op 07 september 2012 om 13:48 geantwoord

Geachte mevrouw Hussaarts, wanneer u contact met ons opneemt via info@musicals.nl dan kunnen wij reageren op uw klacht. Met vriendelijke groet, Joop van den Ende Theaterproducties

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Stage Entertainment Nederland beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door laurentiahussaarts