Klacht: Mensen blokkeren?

op 23 maart 2013 over Microsoft in de categorie Software

in skype kunnen alle msn bots je bereiken dus het eerste wat gebeurd als je online komt is een MSN bot of terwijl een computer gestuurde vrouw die jou aanspreekt. Een blokkeer knop is nergens te vinden. Een handleiding gevonden van de oude Skype maar deze knop is weg gehaald. Zoeken op Microsoft website voor contact om dit te melden of te verhelpen… helemaal niets. Geen contact knop alleen maar geautomatiseerde helpdesk. Met standaard vragen die hun willen horen. Klant vriendelijkheid 0,0 je word gewoon niet serieus genomen.

Een blokkeer knop in skype en een duidelijke klachten meld centrum. Je verbeterd je product door te luisteren naar klanten het lijkt wel alsof microsoft zijn eigen ding doet. Gelukkig hebben we Amsn (www.amsn-project.net/) degelijk geen reclame en een blokkeer knop en een forum om dingen op te melden. Klanten kwijt raken? ga zo verder met verneuken van creaties van anderen. Oplossing? ik moest zoeken om mijn woord te doen. vriendelijkheid? de website geeft standaard dingen aan geen persoonlijk contact. Oplossing Google?. Is dit wat jullie willen? Eigen willetje door drukken totdat elke klant weg gelopen is?

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Microsoft in behandeling genomen

Bericht van Microsoft

7 jaren geleden - Beste,Bedankt voor de feedback. Voor het blokkeren van contacten kunt u hier terecht: https://support.skype.com/en/faq/FA10488/how-do-i-block-or-report-a-contactVoor de Skype support op het forum. Namelijk: http://community.skype.com/t5/English/ct-p/English?profile.language=enMVG, Marc

Alle klachten die gemeld zijn door known16