Klacht: Mensen behandelen als robots

op 04 februari 2014 over Tempo-Team in de categorie Uitzendbureaus

Mijn rooster moet ik via een speciale app ophalen.
Dat is dan niet het ergste maar als ik een full time baan heb wens ik ook zo ingedeeld te worden.
En een normale uitzendbureau zou een rooster sturen.
Maar tempo team krijgt het voor elkaar om een rooster in een week tijd maar liefst dertien keer te veranderen.
En als je in de avondploeg staat wat bij ons van 15:00 tot alles klaar is (dus meestal na een uur)kan je niet verwachten om de volgende ochtend fris en fruitig om zes uur klaar te staan.

Een persoon die verantwoordelijk is voor de roosters.
En niet klakkeloos gaat veranderen.
Persoonlijk omgaan met het personeel.
En full time personeel echt full time plannen en niet een of twee dagen in de week.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tempo-Team over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Tempo-Team een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Tempo-Team

Heeft op 18 februari 2014 om 13:01 geantwoord

De melder van deze klacht heeft de klacht ook via het reguliere klachtenformulier bij Tempo-Team aangemeld. De klacht is conform de klachtenprocedure van Tempo-Team besproken met de indiener van de klacht en naar tevredenheid afgehandeld. Tempo-Team beschouwt de klacht hiermee als afgehandeld.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tempo-Team in behandeling genomen

Bericht van Tempo-Team

3 jaren geleden - De melder van deze klacht heeft de klacht ook via het reguliere klachtenformulier bij Tempo-Team aangemeld. De klacht is conform de klachtenprocedure van Tempo-Team besproken met de indiener van de klacht en naar tevredenheid afgehandeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tempo-Team een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door chrisjansen1985