Klacht: Men wilde ons niet van dienst zijn

op 23 augustus 2018 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Op vrijdag 17 augustus dachten wij ons mini-weekje vakantie te starten met een hapje bij La Place, Nijhof Baarn. Om zes uur arriveerden wij daar (de winkel is dan tot 21.00 uur open, La Place sluit om 20.00 uur). Dus tijd genoeg om een classic burger met frites te bestellen, zoals wij dus deden… bij twee verveeld kijkende jongens. Een wist ons te vertellen dat ze ‘op’ waren en verder bleven ze verveeld staan rondkijken. ‘Iets anders dan, een vegaburger? ‘Hebben we ook niet’. Oké, wat is er dan nog wel? Weer een verveelde blik. ‘Een biefstuk en een stukje zalm’. De biefstuk zag er niet helemaal fris uit en het stukje zalm lag er wat treurig bij. ‘Een pizza dan?’ Waarop ik vroeg wat er op een pizza met bijvoorbeeld vleesbeleg zit. ‘Ja, dat weet ik niet hoor, mijn collega weet dat en die loopt net weg’.
Intussen had zich een rijtje mensen achter ons gevormd die ook iets wilden eten, maar tja, er was dus kennelijk bijna niets. Een persoon vroeg of er dan misschien nog iets in de vriezer zat, maar kreeg geen reactie.
Mijn echtgenoot wordt zelden boos, maar nu was hij het. En ik was het helemaal met hem eens. We hebben het dienblad terug gezet en zijn weggegaan. Naar een ander filiaal van La Place, net buiten Baarn. Daar werden wij wel netjes behandeld en daar hadden ze wel een classic burger met frites, lekker vers ook…

Wij zijn tevreden als wij als klant op een normale manier behandeld worden en niet zo van gádver.... een klant! Want zo kwam het wel op ons over.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over La Place nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Yourtje