Klachten over MemoriePunt

Hieronder kunt u zien welke klachten er over MemoriePunt zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 46 klachten nodig voor een plaats in de categorie Internet Games

4 klachten gemeld
4 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Vervolg

Klacht van Han 123 op 12 januari 2022 over MemoriePunt in de categorie Internet Games

Memoriepunt gaat een stapje verder. Eerst was hun mail bij mij zoek. Ik heb dus niet binnen 14 dagen kunnen annuleren. Wel belde ik ze. Hun mail kon in de spam terechtkomen natuurlijk. Maar ja toen ik ging zoeken om mij... Lees meer

Memoriepunt

Klacht van Han 123 op 05 januari 2022 over MemoriePunt in de categorie Internet Games

Gebeld door Memoriepunt met aanbod gratis puzzelboekje en abonnement. Er speelde ook nog een andere bedrijfsnaam. Ik kreeg geen welkomstmail, wel na weken een dun puzzelboekje zonder colofon. In de brief zonder bedrijfsadres werd gerefereerd aan een welkomstmail met inlogcodes... Lees meer

afmelden

Klacht van Elizaaaa op 17 november 2021 over MemoriePunt in de categorie Internet Games

tijdens vakantie ben ik gebeld door memoriepunt. achteraf vergeten om af te melden, nu speel ik een kwartaal mee. Ik moet mij over 3 maanden afmelden via de mail of telefoon voor het volgende kwartaal, dat was afgesproken. Lees meer