Klacht: Melding OV boete klopt niet

op 10 september 2018 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie Overheid

22 Augustus een melding ontvangen dat er geen recht zou zijn op het reisproduct. Vervolgstudie MBO 4 is reeds geregistreerd.
Telefonisch is DUO zeeeeer slecht bereikbaar. Na een uur in de wachtstand eindelijk iemand aan de lijn die aangeeft alleen te kunnen helpen wanneer ik ingelogd ben. Echter zo lang kan ik niet ingelogd blijven bij DUO.
Wordt uiteindelijk niet geholpen en moet opnieuw bellen.
Vervolgens wordt middels het antwoordapparaat aangegeven dat DUO tijdelijk niet bereikbaar is. Tevens wordt aangegeven dat wanneer het over een OV boete gaat en student staat ingeschreven en een studiebeurs ontvangt de boete niet terecht is.
Inmiddels is het half september en hebben nog steeds geen corrigerende reactie ontvangen.

Extreem belachelijk. Mensen moeten dagen druk zijn om iemand van DUO te kunnen bereiken terwijl de fout bij DUO ligt en vervolgens wordt er niets opgelost.

Een vlotte reactie waarin aangegeven dat e.e.a. is gecorrigeerd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NiekDiphoorn