Klacht: Melding niemand thuis.

op 11 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag , 11 september,zou een order van Gall@gall, volgens trackentrache tussen 10.30 en 13.30 afgeleverd worden.Wat schept mijn verbazing , krijg om 12.37 en melding via mail dat er niemand thuis was.

Je houdt rekening met deze afspraak en dan opeens is het verloren tijd.

Dit is al de 2 keer in een kort tijdsbestek dat dit plaatsvind.

Gewenste Oplossing:

Als de Dynalogic zich aan de afspraak houdt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 september 2017 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste dhr. van der Zanden,

Bedankt voor uw bericht! Onze koerier heeft inderdaad aangegeven dat hij u niet aangetroffen heeft. Hij heeft daarop bij de buren getracht het af te leveren, echter wilde dezen het niet aannemen. Spijtig genoeg resulteerde dit in het maken van een nieuwe afspraak.
Jammer om te vernemen dat de afspraak is misgelopen! Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Dit strookt niet met uw bericht gewoon aanwezig te zijn geweest en om die reden zal ik uw klacht door zetten naar de desbetreffende afdeling om dergelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door zanden3