Klacht: Melding ”Helaas, het opslaan van je fotoboek is mislukt”

op 16 juli 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Eerst kon ik mijn online opgeslagen fotoboek niet met Firefox openen, met internet explorer is dit mij wel gelukt. Na verloop van de tijd wilde ik mijn fotoboek slaan op explorer. Maar helaas kreeg ik de melding ”Helaas, het opslaan van je fotoboek is mislukt”. 3,5 uur werk is naar de knoppen.

Op de site van Albelli een voorkeuring aandoeding van welke internetbrowser die wel ondersteunt online programma van Albelli. En als compensatie voor mijn verloren tijd kostenloos een fotoalbum.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 04 augustus 2017 om 11:57 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Het spijt ons dat u tegen een probleem bent aangelopen tijdens het opslaan van uw fotoboek. Wij hebben u op 18 juli een e-mail toegestuurd met daarin het advies de browser Google Chrome te gebruiken en een instructie voor het installeren van Google Chrome. Wij hebben daarna geen nieuwe berichten van u ontvangen. We gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht u wel nog problemen ervaren, dan vernemen wij dat graag van u.

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door nietvantoepassing111