Klacht: Melden van gebroken sleutel in meterkast deur

op 30 juni 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Zie mijn mail aan de organisatie nadat de telefoon niet meer wordt beantwoord door Keyservice Nederland. Ik word weggedrukt.

Bij deze breng ik u op de hoogte dat ik in het geheel niet tevreden ben van de werkwijze waarop jullie reparaties verrichten en mij serieus bedreigd heb gevoeld. Ik wil u dan ook even een uitleg geven van wat heden middag heeft plaatsgevonden. Ik heb op internet Kalkhoven ingetikt en blijkbaar komt jullie nummer als eerste naar boven drijven erg vreemd want dit is misleidend. Direct gebeld want mijn meterkast deur ging niet meer open. Ik heb mijn vraag gesteld dat mijn meterkast deur niet open ging en wat de mogelijkheden waren om dit probleem te verhelpen. Ik heb tijdens dit gesprek ook aangegeven dat hier geen spoed achter zit daar het mijn meterkast deur betreft. De meneer van uw organisatie heeft aangegeven dat er monteur in de beurt was en dat het geen probleem was om vanmiddag langs te komen. Nou als dat het geval is is dat prima maar ik vraag er niet om.

Vervolgens wordt ik door de monteur gebeld dat deze tussen 30 en 40 minuten hier zal zijn…. doe maar rustig aan want ik heb geen haast…..

Meneer gaat na hier ontvangen te zijn direct met een boormachine met zeven gaten zaag in de weer. Hoezo heeft u geen sleutels om alsnog het slot te openen het is een standaard opdekdeur en mastersleutels zijn dan meestal voorradig maar dit ter zijde . …. je hebt specialisten en dat zijn jullie zeker niet…..

Meneer is traag doet er al minimaal 10 minuten over om zijn eigen koffer open te krijgen. Nadat het gat is geboord geeft de monteur aan dat de “openstelling”een extra bedrag gaat veroorzaken …. waarop ik zeg oh waarom ik heb niet om een openstelling of spoed reparatie gevraagd … ja u moet rekenen op 179.00 openstelling vervolgens de voorrijkosten het uurloon en de materialen. Nou zeg ik daar ben ik het niet mee eens voorrijkosten en uurloon prima maar de rest ga ik niet betalen.
Dat wordt een probleem want ik ga niet eerder weg eer dat u betaald heeft .. dat wil ik nog wel eens zien zeg ik tegen de monteur. Uiteindelijk wordt er telefonisch in overleg met uw bedrijf door de monteur gezegd dat er een korting geldt van 50% ….. ja mijn neus na het rekensommetje van de monteur alleen op het openstelling tarief en niet op het totaal …. ik ga geen openstelling betalen. Uiteindelijk komt de factuur op 144,10 volgens meneer.

Wat het zou kosten volgens jullie boevenmethode is:

Het bedrag en dit doe ik nu uit mijn hoofd want ik heb een briefje gezien maar geen factuur want die heeft de monteur mee naar huis genomen…… is 179(openstelling)+20(materiaal welk materiaal is er gebruikt?)+30 (voor de gebruikte schroeftol en zevengatenzaag?)+59.50( voor een half uur extreem maar dit terzijde )+35 (voorrijkosten) geeft een totaal van 323.50 en daar komt dan de btw nog overheen. Dat is dus in jullie geval nog eens 21% dit mag juridisch niet want op woningreparatie met een huis ouder dan X geldt een btw percentage van 6%.

Kom je op een totaal uit van 459.37. Voor dat bedrag koop ik 6 opdekdeuren inclusief nieuwe sloten en nu heb ik een gehavende deur met gat. Sloten kan meneer niet vervangen heeft hij nog nooit gezien zo. Mijn neus meneer de kneus. Volgens de medewerker van Arno is het een gespecialiseerde monteur en daar betaal je voor. Nou Arno iemand die nog nooit een opdekdeur met ingebouwd slot heeft gezien is voor mij een kneus. In de jaren 70tig was het heel gebruikelijk dat er een opdekdeur geleverd werd inclusief slot die afgedekt was met folie van de opdekdeur. Meneer die rijdt in een Volvo V40 maar niet weet dat dit type deuren bestaan is voor mij gewoon een beun de haas.
Het feit dat uw medewerkers klanten niet informeren ten aanzien van de kosten is belachelijk. Ik zal ook Kassa en andere partijen gaan inschakelen omdat u niet informeert en daarna de klant onder druk zet. Navraag inmiddels bij het bekende beveiligingsbedrijf heeft doen uitwijzen dat ik bij hun 67,50 was kwijt geweest. Het prijsverschil kunt u wel uitrekenen.

Aangezien ik geen nota heb ontvangen ga ik jullie dan ook aanklagen. Ik heb uiteindelijk onder persoonlijke bedreiging het bedrag moeten betalen waarvoor ik niet eens een factuur heb ontvangen.

Graag zou ik mijn materiaal kosten en schade vergoed willen zien. Mijn deur is beschadigd … 150,– euro (andere deur) ik heb materiaal moeten gebruiken om de rommel van de monteur op te ruimen 80,–. En het feit dat de monteur mij heeft bedreigd. Bij deze zal ik u alvast melden dat ik aangifte ga doen van bedreiging bij de politie. Dat doe ik niet op naam van de monteur maar op naam van jullie bedrijf want ik weet zijn naam niet. Maar ik heb onder dwang de nota moeten betalen omdat de monteur anders niet zou vertrekken.

De monteur heeft gebeld dat hij de nota nog zou brengen …. u snapt het al geen nota gezien en die zal ik ook niet gaan krijgen ….jullie zijn een vreselijke corrupte bende.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Bij geen reactie ga ik ook de andere organisaties inschakelen.

Als dit bedrijf wordt aangepakt voor de wijze waarop zij dienstverlenend bezig zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ettiga