Klacht: Bestelling onvolledig, klantenservice inadequaat

CVen op 22 september 2020 over megafoodstunter.nl in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een deel van de bestelling ontbrak zonder enige communicatie (volgens de – overigens heel vriendelijke – chauffeur zouden wij daarover gemaild moeten zijn), ook naderhand geen enkele excuses oid van MegaFoodstunter mogen ontvangen. De klantenservice is slecht te bereiken, er wordt niet professioneel gecommuniceerd en de laatste weken zelfs helemaal niet geantwoord.

Wij zijn blij dat het grootste deel van de producten op de juiste datum bezorgd is, maar kunnen MegaFoodstunter niet aanraden door de slechte communicatie en het ontbreken van producten zonder enige terugkoppeling. Ik heb Megafoodstunter zelf de kans geven om hierop te reageren voordat ik openbaar een slechte review zou plaatsen. Ik denk dat ze met betere, professionele service met adequate communicatie veel verbetering kunnen boeken, de producten die wél zijn geleverd waren goed en de bezorger erg vriendelijk, dus netjes zijn tegen de klanten, communiceren en de problemen oplossen.

Gewenste Oplossing:

Excuses, compensatie voor de ontbrekende producten en adequate en professionele communicatie vanuit het bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over megafoodstunter.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over megafoodstunter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CVen