Klacht: Gender reveal ballon

op 17 september 2019 over Mega Store Confetti in de categorie Feestartikelen

Om een lang verhaal kort te maken hebben wij voor onze gender reveal party gekozen voor de gender reveal ballon van deze winkel. Het was aan de prijzige kant maar we dachten we willen het op een bijzondere manier doen dus hebben we het toch maar gedaan. Een vriendin heeft deze voor ons besteld omdat wij het geslacht ook niet wisten. Toen de ballon opgehaald was is die voordat het feest begon midden tussen de gasten geknapt.

Ik heb de winkel opgebeld want met 21,59 en zeker met zo’n gevoelig thema verwacht je toch wel een beetje kwaliteit. Ze vond het heel vervelend en is ook nog nooit eerder gebeurd maar daar bleef het bij. Wat voor mij een teleurstelling was, want ookal is het een ballon je verwacht toch niet dat die uit het niets knapt. Je moet toch wel een beetje met zoiets een stevige ballon hebben. We werden zomaar geconfronteerd met het geslacht van onze baby en daarnaast was het hele feest verpest omdat het daarom ging. Dan verwacht je toch wel een tegemoetkoning van de winkel zelf op zijn minst vooral omdat het niet eerder is gebeurd.

Met een tegemoetkoming

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mega Store Confetti nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzannekressin