Klacht: Mega Sint show 2021

RG66 op 21 december 2021 over Onder Andere Tickets in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

Zoals de meeste klachten hebben ook wij voor het eerst en voor het laatst te maken met OA tickets.
7 kaarten gekocht voor 3 december 2021 in Hoofddorp, welke om begrijpelijke redenen niet kon doorgaan. Zou worden verplaatst?
Wat men heeft aangeboden is een mega Sint show in Mei ?… wat is dit voor een belachelijk idee… als het nu een groot ander kinderfeest was dan was het nog een alternatief maar Sinterklaas??

Contact leggen is heel moeilijk en op het verzoek om geld terug te storten geeft men geen gehoor aan maar andere optie in door te boeken naar de mega Sint show in 2022 (zal die wel doorgaan dan?).

Dit kan gewoonweg niet en deze club moet echt worden aangepakt. Ik constateer overigens dat op geen enkele klacht hier vermeld door OA tickets wordt gereageerd, zegt alweer voldoende.

Gewoon geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onder Andere Tickets

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onder Andere Tickets nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RG66