Klacht: Mega pist!

op 26 mei 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

een week geleden 135 euro betaald voor naar chris brown te gaan zien in amsterdam.. nu net een hotel geboekt van 150 euro voor te overnachten omdat we van belgie zijn.. Nu check ik net mn emails naar tikets voor af te printen en kom op een “stop mail” over fraude en illegale toestanden???!!!! wat doe ik nu???!!!

Niet tevredennnnn!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:11 geantwoord

Beste mevrouw Geerts,

Op 27 mei jongstleden heeft u uw tickets per e-mail van ons ontvangen.

Daarnaast nogmaals de volgende informatie:
Wij beantwoorden graag uw vragen over de klachten op internet over TicketTribune.
Wij begrijpen uw bezorgdheid en stellen het op prijs dat u contact met ons opneemt om navraag te doen.

Over elk bedrijf worden klachten ingediend en dit kan uiteraard komen doordat een bedrijf fouten maakt. Ook bij TicketTribune worden fouten gemaakt, dit ontkent TicketTribune zeker niet.
Echter hebben sommige klanten andere motieven voor het indienen van een klacht. Bijvoorbeeld omdat ze het achteraf niet eens zijn met de prijs of de leveringstermijnen, waarover vooraf al informatie te vinden is op onze website.

Legitieme klachten nemen wij altijd in behandeling en wanneer TicketTribune aantoonbaar in gebreke is gebleven, wordt daar een passende compensatie voor geboden.
Dat sommige mensen het uiteindelijk niet eens zijn met de geboden oplossing is soms onvermijdelijk. Wij streven ernaar iedereen tevreden te stellen, maar helaas is dit logischerwijs niet altijd mogelijk.

Klanten kunnen van tevoren uitgebreide informatie inwinnen over ons businessmodel en onze algemene voorwaarden, aangezien dit allemaal vermeld staat op onze website.
Tevens krijgen klanten de algemene voorwaarden aangeboden en geven aan hiermee akkoord te gaan, alvorens een bestelling te plaatsen. TicketTribune mag derhalve aannemen dat consumenten zich op de hoogte hebben gesteld eer zij een aankoop doen. Een consument draagt namelijk zelf ook verantwoordelijkheid bij het aangaan van een koopovereenkomst.

TicketTribune is een Kamer van Koophandel geregistreerd bedrijf en een commerciële verkoper van 100% originele tickets. TicketTribune verkoopt ieder ticket maar één keer en deze tickets hebben allemaal een individuele barcode en nummering en kunnen derhalve maar een keer worden gebruikt.

Wij hopen u middels deze email naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door ellennnnnnnnnn